Yükleniyor...

Başarılı Bir E-Ticaret Sitesi

Başarılı Bir E-Ticaret Sitesi

İnternetten alışveriş yapmak bir zamanlar kolaylık ve lükstü, ancak şimdi kolayca bir zorunluluk haline geldi. Geçen yıl kaç kez çevrimiçi alışveriş yaptığınızı bir düşünün… birkaç kez, değil mi? 

E-ticaret işletmelerin satışlarında ciddi artış gördük ve geçen yıl muazzam dijital olarak artıyor. Bir e-ticaret işine başlamak kolay olabilir, ancak başarının haritası çoğu kişi için hala görünürde değil. İşte bu yüzden ekibimiz, kendi e-ticaret işinizi kurma sürecinin tamamında size rehberlik etmek için burada.  

Adım 1: Pazar Araştırması

Pazar araştırması, bir e-ticaret işine veya bu konudaki herhangi bir işe başlamanın ilk adımıdır. Uzun vadede iyi performans göstermiyorsa, belirli bir sektöre girmek istemezsiniz. Ayrıca doğru yeri seçtiğinizden ve doğru birey grubunu hedeflediğinizden emin olmak istersiniz.

Ayrıca neyin trend olduğunu da öğrenmelisiniz. Online alışverişin demografisini öğrenin. İnternetten en çok alışveriş yapanlar kimler? Hangi yaş grupları bunlar? Çoğunlukla erkek mi yoksa kadın mı? Hangi sektörler en iyi performansı gösteriyor?

2. Adım: Bir Niş Seçin

İlgili tüm bilgileri topladıktan, neyin trend olduğunu öğrendikten ve demografik verilerle hangi endüstrilerin başarılı olacağını öğrendikten sonra, bir sonraki adımınız nişinizi seçmektir.

Seçtiğiniz nişin başarılı olması önemlidir, ancak aynı zamanda tutkulu olduğunuz ve bağlı kalabileceğiniz bir şey olmalıdır. Bir şey hakkında tutkulu olduğunuzda, değerini başkalarına iletmek daha kolaydır, çünkü onun hakkında tam olarak neyi sevdiğinizi ve başkalarını ondan neyin caydırabileceğini bilirsiniz.

Örneğin, sağlık sektörüne girmeyi seçerseniz ve kendinizi çok sağlıklı bir insan olarak görüyorsanız, her zaman yeni sağlık trendlerini kontrol ediyor ve uygulamalarınızda tutarlıysanız, o zaman bu sizin için çok uygun olacaktır çünkü bu konuda uzun uzun konuşabilirsiniz. . İnsanlar şeffaflığı sever ve bir şey hakkında tutkulu olduğunuzda bu onlar için çok açıktır. İzleyicileriniz çevrimiçi olarak bile görebilir. 

3. Adım: Markalaşma

Markalaşma , tüketicilerin markanızı ürün veya hizmetlerinizle ilişkilendirmeye başlayabilmesi için şirketinize orijinal unsurları araştırma, geliştirme ve uygulama sürecidir. Markalaşma, şirketinize kendi kimliğini veren şeydir. Markanızı unutulmaz kılar ve tüketicileri sizden satın almaya teşvik eder. Tüketiciler olarak, akranlarımızın tanıdıkları veya sevdikleri markalardan satın alma eğiliminde olduklarını hepimiz biliyoruz ve konu satın alma kararı olduğunda markalaşma birçok kişi için belirleyici faktör olabilir.

Günümüzün rekabetçi ortamında güçlü bir marka yaratmak, sadece bir grup şekil ve rengi bir araya getirmekten daha fazlasıdır. Marka konumlandırma, renk paleti ve tipografi için kullanacağınız bir stil rehberi, logo tasarımınız, ambalaj tasarımınız, marka anlatı geliştirme ve daha fazlasını okuyarak öğrenebileceğiniz çok daha fazlası dahil olmak üzere güçlü bir marka yaratmayla ilişkili birçok faktör vardır. marka rehberi.

Marka adınızı özel olarak seçerken, başkaları için akılda kalıcı olduğundan, sektörünüzü iyi temsil ettiğinden ve SEO için optimize edildiğinden emin olmak istersiniz. Ve elbette, sevdiğiniz bir isim olduğundan emin olmak istersiniz.

Markanızın akılda kalıcı olması ve güven ve duygular uyandırırken rakiplerinizin üzerinde öne çıkması gerekir. Hedef kitlenizin markanızın deneyiminden sonuna kadar gerçekten keyif almasını istiyorsunuz.

4. Adım: Çevrimiçi Bir Varlık Oluşturun

Günümüz dünyasında çevrimiçi bir varlık oluşturmanın en büyük iki yolu, web sitenizi ve sosyal medyayı kullanmaktır.

Çevrimiçi varlığınızı oluştururken, marka adınızı sosyal medyada güvence altına aldığınızdan emin olmak istersiniz. Bir marka adı fikrinizi her yerde çevrimiçi olarak görüyorsanız, diğerlerinden öne çıkan farklı bir marka bulmak muhtemelen en iyisidir. Araştırmanızı yapmanın en iyi yolu, istediğiniz marka adını Facebook, Instagram, Twitter, TikTok ve daha fazlası gibi sosyal medya kanallarında aramaktır.

Bir web sitesi yapmak, herhangi bir çevrimiçi işletme için de önemli bir faktördür. SEO için çok önemlidir, çevrimiçi güvenilirliğinizi artırır ve tüketicileriniz üzerinde iyi bir izlenim yaratmanıza yardımcı olur. Nasıl bir banyo bir restoranın temizlik seviyesini yansıtıyorsa, bir web sitesi de ister hizmetlerinde ister ürünlerinde olsun bir markanın kalite standardını yansıtır.

Marka adınızı sosyal medyada ve web sitenizde bulduktan sonraki adım, işinizin lansmanını teşvik etmek için içerik oluşturmaktır. Resmi lansman için bir tarih seçin ve tüketicilerinizde beklenti yaratmak için sosyal medyayı ve web sitenizi kullanın. Bu şekilde, bir kez piyasaya sürdüğünüzde, ürünleriniz veya hizmetlerinizle ilgilenen insanlara zaten sahip olursunuz.

Adım 5: Bir E-Ticaret Platformu Seçme

Bu genellikle web sitesi geliştirme sürecinizle el ele gider. Pek çok farklı e-ticaret platformu vardır ve bazıları ihtiyaçlarınızı diğerlerinden daha fazla karşılayabilir. Bununla birlikte, 2021'de devraldığı ve büyük bir dev olduğu ve büyük olasılıkla yalnızca 2022'de popülaritesi artacağı için Shopify'ı vurgulayacağız.

Shopify, görsel olarak en çekici ve temiz kullanıcı arayüzü modellerinden birine sahiptir. Kurulumu ve kullanımı hızlı ve kolaydır, mobil kullanıma hazırdır, bu son derece önemlidir çünkü günümüzde 2021'den bu yana tüm e-ticaret satın alma işlemlerinin yaklaşık %73'ü mobil üzerinden yapılmaktadır .

Mobil cihazlar evrensel bir araç haline geldiğinden, 7/24 müşteri desteğine sahip olduğundan, son derece özelleştirilebilir, yerleşik SEO ve pazarlama araçlarına sahip olduğundan ve kendi ödeme ağ geçidine sahip olduğundan, çevrimiçi alışveriş için mobil cihazları kullanmak buradan yalnızca yokuş yukarı gidiyor. bir ton fayda. Gerçekten daha fazla ikna etmeye mi ihtiyacınız var? 

Gereksinimlerinize bağlı olarak ihtiyaçlarınıza uygun WordPress, Wix, Magento, Squarespace ve daha pek çok seçenek de vardır.

6. Adım: Bir Dropshipping Çözümüne ihtiyacınız olup olmadığına karar verme

Ürününüz çok büyükse ve sürekli olarak kendi başınıza gönderilmek için uygun değilse veya satışlarınız çok büyük ve kendi başınıza yönetmeniz zor olsa bile, en iyi seçeneğiniz bir stoksuz satış çözümüne yatırım yapmaktır.

Bu, siparişleri yerine getirdiğiniz tedarikçiyle bir sözleşme yaptığınız ve yerine getirmeyi onların yürüttüğü anlamına gelir. Bu, envanteri veya nakliyeyi yönetmeniz gerekmediği için stresinizi de azaltan oldukça etkili bir iş yöntemidir. Oberlo, Spocket, Printful ve çok daha fazlası gibi erişimi kolaylaştıran birçok platform var. Size en uygun olanı bulmak için sundukları fiyatlar ve hizmetler hakkında kendi araştırmanızı yapmanız en iyisidir. 

7. Adım: Takip Edin

E-ticaret işinizi başlattıktan sonra, işinizin büyümeye devam etmesini sağlamak için daha fazla adım izlemeye devam etmeniz önemlidir. Bu temel bileşenlerden bazıları şunları içerir:

Müşteri servisi

İyi müşteri hizmeti, herhangi bir markanın tekrar eden iş ve tavsiyelerinin ekmek ve tereyağıdır. Birçok tüketici, soruları veya endişeleri hızlı bir şekilde ele alınmazsa, çevrimiçi işlemleri terk edecektir. Tüketicileri ayrıntılı bir SSS sayfasına göndermek, ürün incelemelerini teşvik etmek ve tüketicilerle sık sık ve sıklıkla etkileşim kurmak için tasarlanmış bir sohbet botuna sahip olmak, markanızın güçlü bir imajını oluşturur ve müşterilerin geri gelmesini sağlar. Müşteri hizmetleri her şeydir.

Dönüşüm Optimizasyonu

Tüketicilerin ortalama %69'u hiçbir şey satın almadan web sayfanızdan ayrılacaktır. Bu insanların bir yüzdesinin bile alışveriş yaptığını hayal edin. Satın alma sürecini olabildiğince akıcı hale getirmeye çalışın. Web sitenizin hızını artırın. İster sınırlı süreli teklifler, ister yeniden hedefleme kampanyaları vb. olsun, kampanyalar oluşturarak tüketicileri mümkün olduğunca teşvik etmeye çalışın.

Yeni Ürün Fikirleri

Ürünlerinizi sık sık güncelleyin. Hiçbir tüketici statik bir mağazayı sevmez. Trendler sürekli olarak oyundadır ve her zaman onlara ayak uydurmanız gerekir. Her zaman planlanmış pazar araştırması dönemleri yapın ve kendinizi güncel tutun. Sürekli beyin fırtınası yapın ve ürünlerinize yeni konseptler uygulayın. 

Çözüm

İşte burada! E-ticaret işinize nasıl başlayacağınız konusunda eksiksiz bir rehberiniz var. Bunun başarıya giden yolculuğunuzda ilk adımları atmanıza yardımcı olacağını umuyoruz! Ajans365'deki ekibimiz, birçok mağazanın kendi e-ticaret işini kurmasına yardımcı olma konusunda deneyimlidir.

5 Aralık 2020 Cumartesi

Başarılı

Bir

E-Ticaret

Sitesi

BaşarılıBirE-TicaretSitesi

basarili

bir

e

ticaret

sitesi

BaşarılıBirE-TicaretSitesi

Ankara Sosyal Medya Ajansları
Ankara Sosyal Medya Ajansları

Ankara sosyal medya ajansları, sosyal medya stratejileri, sosyal medya yönetimi, dijital pazarlama ve marka yönetimi gibi alanlarda hizmet veren profesyonel ajanslardır.

11 Nisan 2023 Salı
Katalog Tasarım
Katalog Tasarım

Kataloglar, bir markanın veya işletmenin ürün ve hizmetlerini tanıtmak, müşterilere sunmak veya satışlarını artırmak için kullanılan etkili bir pazarlama aracıdır.

11 Nisan 2023 Salı
Grafik Tasarım
Grafik Tasarım

Ajans 365, bir grafik tasarım ajansı olarak faaliyet gösteren bir şirkettir. Grafik tasarım alanında hizmetler sunarak markaların görsel kimliklerini oluşturur, görsel iletişimlerini geliştirir ve çeş

11 Nisan 2023 Salı
Creative Reklam Ajansı
Creative Reklam Ajansı

Reklam ajansları, markaların ve şirketlerin pazarlama iletişimine yardımcı olmak için hizmetler sunan profesyonel organizasyonlardır.

11 Nisan 2023 Salı
445 0 365