Yükleniyor...

Dijital Reklam Ajansında Aranacak 5 Şey

Dijital Reklam Ajansında Aranacak 5 Şey

Pazarlama dijital dünyaya gittikçe daha fazla kayarken, deneyimli bir dijital reklam ajansına ve sağlam bir dijital stratejiye sahip olmak her zamankinden daha önemli. Doğru dijital ajansı bulmak zor olabilir, ancak bu beş husus, seçeneklerinizi daraltmanıza ve markanız için doğru dijital ortağı seçmenize yardımcı olabilir.
 

1. Pazar Bilgisi ve Sürekli Eğitim

Ajansınız en son endüstri trendlerini takip ediyor mu? COVID-19 nedeniyle tüketici davranışlarındaki değişimlere uyum sağlıyorlar mı? 2021 Apple iOS güncellemeleri ve 3. taraf tanımlama bilgisi ile bekleyen izleme kısıtlamaları hakkında bir bakış açısına sahipler mi? Medya ortamı sürekli gelişiyor. Dijital ajansınız trendlere ayak uyduramıyorsa, güncel olmayan planlar alıyor ve gerçek zamanlı fırsatları kaçırıyor olabilirsiniz.
 

2. Şeffaflık ve İşbirliği

Güven üzerine kurulu bir ilişki, bir reklam ajansıyla çalışırken göz önünde bulundurulması gereken en önemli şeylerden biridir. Veriler ve kampanya sonuçları konusunda şeffaflar mı? Yayınlandıktan sonra kampanyayı optimize etmenin yollarını arayacaklar mı? İşbirliğine dayalı, şeffaf bir ilişki, çok daha etkili bir reklam stratejisi ve daha iyi uzun vadeli sonuçlar sağlayacaktır. İçgüdülerinizle gidin, ancak onlara doğru soruları önceden sorduğunuzdan emin olun.  
 

3. Medya Araçları

Doğru planlama, satın alma, araştırma ve raporlama araçlarını kullanmak, bir dijital reklam kampanyasının performansını önemli ölçüde iyileştirebilir. Medya araçları, bir ajansın etkin bir kitle oluşturmasına, en iyi yerleşimleri hedeflemesine ve kampanyanızın hedeflerine ulaşması için verimli bir bütçe planlamasına olanak tanır.    
 

4. İzleme ve Öngörü Yetenekleri

Bir kampanyayı ilk reklam gösteriminden müşteri yolculuğu boyunca takip etmek, kampanyanın başarısının büyük bir resmini görmenizi sağlar. Ayrıca, kampanya ilerledikçe optimizasyonların ve A/B testlerinin uygulanmasına olanak tanır. Bir reklam ajansı, bir kullanıcının bir reklamı tıkladıktan sonra web sitenizle nasıl etkileşime girdiğini izlemek için hiçbir adım atmıyorsa, ajans muhtemelen dijital kampanyaları yürütme konusunda çok deneyimli değildir.

Kampanyalarınız hakkında bilgi edinmek ve web sitesi etkinliğine tam erişime sahip olmak için, web sitenizin koduna Google Etiket Yöneticisi gibi izleme pikselleri ve etiket yönetimi komut dosyaları eklenmelidir. 

 

5. Etkili Raporlama

Kaliteli raporlama, dijital ajansınızla şeffaflık ve işbirliğine dayanır. Kampanya raporları sağlandığında, kampanyanızın etkili bir şekilde optimize edilebilmesi için kullanıcı yolculuğunu, nelerin işe yarayıp nelerin çalışmadığını görebilmeniz gerekir. Ajansınızla işbirliği yapma ve potansiyel iyileştirmeleri tartışma fırsatı sağlamak için kampanya süresi boyunca sürekli raporlama toplantıları yapılmalıdır.

Potansiyel ajanslardan örnek bir müşteri raporu isteyin, böylece raporlama süreçlerinin nasıl göründüğü hakkında bir fikir edinebilirsiniz. Bu, sağlayabileceği içgörü türleri hakkında size bir fikir verecektir.

Ajans365'in dijital uzmanları, görüntülü reklamcılık, web sitesi geliştirme ve izleme, SEO, içerik pazarlama ve daha pek çok konuda uzmanlık sunar. Doğru seçim olabileceğimizi düşünüyorsanız bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin .

5 Aralık 2021 Pazar

Dijital

Reklam

Ajansında

Aranacak

5

Şey

DijitalReklamAjansındaAranacak5Şey

dijital

reklam

ajansinda

aranacak

5

sey

DijitalReklamAjansındaAranacak5Şey

Reklam Ajansları


Kurumsal Kimlik
Kurumsal Kimlik

İş dünyasında en çok yanlış anlaşılan terimlerden biri kurumsal kimliktir. Birçok kişi bu terimi logolarla birleştirir veya yanlışlıkla sadece bankacılık, hukuk veya teknoloji gibi sektörler için geçe

9 Haziran 2022 Perşembe
Katalog Tasarımı
Katalog Tasarımı

Tasarımcılar olarak bizler için katalog tasarlarken en önemli şey yazı, resim ve renkler arasındaki uyumu sağlamaktır.

16 Ocak 2022 Pazar
SOSYAL MEDYA AJANSLARI
SOSYAL MEDYA AJANSLARI

Günümüzde sosyal medyanın yaygınlaşması, kurum ve markaların müşterileri ile iletişime geçme imkanını da beraberinde getirmiştir.

23 Aralık 2021 Perşembe
Başarılı Bir E-Ticaret Sitesi
Başarılı Bir E-Ticaret Sitesi

Ajans 365 CS- Ankara Reklam Ajansı E-ticaret sektörü geçen yıl çarpıcı bir şekilde büyüdü! COVID-19 nedeniyle birçok ticari mağaza kapandı, bu arada tam tersini yapan birçok e-ticaret işletmesi var!

5 Aralık 2021 Pazar
445 0 365