Yükleniyor...

Kurumsal Kimlik

Kurumsal Kimlik

İş dünyasında en çok yanlış anlaşılan terimlerden biri kurumsal kimliktir. Birçok kişi bu terimi logolarla birleştirir veya yanlışlıkla sadece bankacılık, hukuk veya teknoloji gibi sektörler için geçerli olduğunu düşünür. Ancak, kurumsal kimlik (şirket kimliği veya şirket kimliği olarak da bilinir), büyüklüğü veya sektörü ne olursa olsun tüm markaların başarısı için esastır.

Kurumsal kimlikten kastınız nedir?

Kurumsal kimlik, işletmenizin kendisini dış dünyaya nasıl sunduğudur . İç kültür ve değerler şirket kimliğini şekillendirmenin ayrılmaz bir parçası olsa da, kurumsal kimlik tanımı bir şirketin görsel varlıkları ve marka tasarımı için geçerlidir.

Kurumsal kimlik ve markalaşma tam olarak nedir?

Esasen, bir markayla etkileşime girdiğinizde gördüğünüz herhangi bir iletişim veya bilgi, o markanın kurumsal kimliğinin bir parçasıdır . Logo tasarımı kurumsal kimliğin altında yer alsa da terim bu görsel simgenin çok ötesine geçerek yazı tipi, illüstrasyon, renk, fotoğraf ve animasyon gibi öğeleri kapsar.

Sosyal medya gönderilerinden bilboard reklamlarına, personel üniformalarından kırtasiye malzemelerine, ürün ambalajlarından uygulama profillerine kadar her şeyde kurumsal kimlik örnekleri göreceksiniz.

Kurumsal kimliğin temel amacı nedir?

Bir şirketin görsel unsurları doğru ve tutarlı bir şekilde uygulandığında , anında tanınabilir ve akılda kalıcı bir kurumsal marka kimliği oluşturmak için birlikte çalışırlar .

Tutarlı ve sahiplenilebilir marka tutarlılığı , şirketinizle bireysel etkileşimlerden oluşmasına rağmen, güçlü bir kurumsal kimlik tarafından sallanabilen veya en azından etkilenebilen, çok önemli marka imajınız üzerinde size daha fazla kontrol sağlar.

Kurumsal kimlik nasıl oluşturulur?

Bir kurumsal veya şirket kimliği ancak dahili ekibiniz markanızın konumu, misyonu, değerleri, mesajı ve kişiliği ile uyumlu hale geldiğinde oluşturulabilir . Bu güçlü temel ile, markanızı yansıtan bir görsel dil oluşturmak için tasarım ekibinizle veya kurumsal kimlik tasarım şirketinizle birlikte çalışabilirsiniz.

Bu görsel marka belirteçleri, yaratıcı oldukları kadar stratejik olmalıdır. Tasarım öğeleriniz, katı sabit marka bileşenleri yerine çevik olmalı ve işletmenizi değişen pazar ve tüketici ortamlarında alakalı tutmalıdır.

Kurumsal görsel kimlik için biraz ilham arıyorsanız, işte benzersiz bir şekilde bu alanı tamamen çivileyen üç marka .


 

9 Haziran 2022 Perşembe

Kurumsal

Kimlik

KurumsalKimlik

kurumsal

kimlik

KurumsalKimlik

kurumsal kimlik

kurumsal kimlik tasarımı


Katalog Tasarımı
Katalog Tasarımı

Tasarımcılar olarak bizler için katalog tasarlarken en önemli şey yazı, resim ve renkler arasındaki uyumu sağlamaktır.

16 Ocak 2022 Pazar
SOSYAL MEDYA AJANSLARI
SOSYAL MEDYA AJANSLARI

Günümüzde sosyal medyanın yaygınlaşması, kurum ve markaların müşterileri ile iletişime geçme imkanını da beraberinde getirmiştir.

23 Aralık 2021 Perşembe
Başarılı Bir E-Ticaret Sitesi
Başarılı Bir E-Ticaret Sitesi

Ajans 365 CS- Ankara Reklam Ajansı E-ticaret sektörü geçen yıl çarpıcı bir şekilde büyüdü! COVID-19 nedeniyle birçok ticari mağaza kapandı, bu arada tam tersini yapan birçok e-ticaret işletmesi var!

5 Aralık 2021 Pazar
Dijital Reklam Ajansında Aranacak 5 Şey
Dijital Reklam Ajansında Aranacak 5 Şey

Pazarlama dijital dünyaya gittikçe daha fazla kayarken, deneyimli bir dijital reklam ajansına ve sağlam bir dijital stratejiye sahip olmak her zamankinden daha önemli.

5 Aralık 2021 Pazar
445 0 365