Reklam ajanslarının büyüklükleri ile sunduğu hizmetler ve sunduğu hizmetlerin ilgili firmaya sağladığı fayda arasında doğru bir orantı vardır. Küçük çaplı reklam ajansları sadece bölgesel bir hizmet sunup geniş bir kitleye ulaşamazken, büyük çaplı reklam ajansları ulusal ve uluslararası çaplı bir hizmet sunmakta ve çok geniş kitlelere ulaşabilmektedir. Bunun nedeni, küçük çaplı reklam ajanslarının verilecek hizmet için geniş çaplı bir ön pazar araştırması yapılması gerektiği durumlarda bu hizmeti yapamaması yapsa dahi olanakları yeterli olmadığı için tam bir verim alamamasıdır.
Büyük çaplı ajanslar reklam hazırlama sürecinde sokak anketleri ve piyasa araştırma şirketlerinin raporlarına varana kadar birçok farklı kaynaktan yararlanırlar. Buralardan elde edilen veriler ajansların stratejik planlama kısımlarından geçerek kreatif tasarlama ekibine gelir. Bu ekip reklamın ana hatlarını oluşturacak metin yazılarını veya sloganları hazırlar. Grafik tasarım ekibi de reklamın görsel açıdan zenginleştirilmesini ve dikkat çekici hale getirilmesini sağlar. Bu noktadan sonra ise bir bölüm imalata bakar. Burada devreye dijital baskı, tabela, matbaa gibi baskı ve imalat firmaları devreye girerek reklamın somut malzemelerini oluştururlar. Daha sonra bu reklam kampanyalarından elde edilecek geri dönüşlerin bir raporunu hazırlaması da reklam ajanslarının raporlama görevidir.
Pazarlama dijital dünyaya gittikçe daha fazla kayarken, deneyimli bir dijital reklam ajansına ve sağlam bir dijital stratejiye sahip olmak her zamanki
İş dünyasında en çok yanlış anlaşılan terimlerden biri kurumsal kimliktir. Birçok kişi bu terimi logolarla birleştirir veya yanlışlıkla sadece bankacı
AJANS 365’TE KARŞINIZA YÜZDE YÜZ MEMNUNİYET VE KUSURSUZ HİZMET ANLAYIŞIYLA ÇIKIYORUZ.
Reklam ajansları, markaların ve şirketlerin pazarlama iletişimine yardımcı olmak için hizmetler sunan profesyonel organizasyonlardır.