DİJİTAL REKLAM AJANSINDA ARANACAK 5 ŞEY

Pazarlama dijital dünyaya gittikçe daha fazla kayarken, deneyimli bir dijital reklam ajansına ve sağlam bir dijital stratejiye sahip olmak her zamankinden daha önemli. Doğru dijital ajansı bulmak zor olabilir, ancak bu beş husus, seçeneklerinizi daraltmanıza ve markanız için doğru dijital ortağı seçmenize yardımcı olabilir.
 

1. Pazar Bilgisi ve Sürekli Eğitim

Ajansınız en son endüstri trendlerini takip ediyor mu? COVID-19 nedeniyle tüketici davranışlarındaki değişimlere uyum sağlıyorlar mı? 2021 Apple iOS güncellemeleri ve 3. taraf tanımlama bilgisi ile bekleyen izleme kısıtlamaları hakkında bir bakış açısına sahipler mi? Medya ortamı sürekli gelişiyor. Dijital ajansınız trendlere ayak uyduramıyorsa, güncel olmayan planlar alıyor ve gerçek zamanlı fırsatları kaçırıyor olabilirsiniz.
 

2. Şeffaflık ve İşbirliği

Güven üzerine kurulu bir ilişki, bir reklam ajansıyla çalışırken göz önünde bulundurulması gereken en önemli şeylerden biridir. Veriler ve kampanya sonuçları konusunda şeffaflar mı? Yayınlandıktan sonra kampanyayı optimize etmenin yollarını arayacaklar mı? İşbirliğine dayalı, şeffaf bir ilişki, çok daha etkili bir reklam stratejisi ve daha iyi uzun vadeli sonuçlar sağlayacaktır. İçgüdülerinizle gidin, ancak onlara doğru soruları önceden sorduğunuzdan emin olun.  
 

3. Medya Araçları

Doğru planlama, satın alma, araştırma ve raporlama araçlarını kullanmak, bir dijital reklam kampanyasının performansını önemli ölçüde iyileştirebilir. Medya araçları, bir ajansın etkin bir kitle oluşturmasına, en iyi yerleşimleri hedeflemesine ve kampanyanızın hedeflerine ulaşması için verimli bir bütçe planlamasına olanak tanır.    
 

4. İzleme ve Öngörü Yetenekleri

Bir kampanyayı ilk reklam gösteriminden müşteri yolculuğu boyunca takip etmek, kampanyanın başarısının büyük bir resmini görmenizi sağlar. Ayrıca, kampanya ilerledikçe optimizasyonların ve A/B testlerinin uygulanmasına olanak tanır. Bir reklam ajansı, bir kullanıcının bir reklamı tıkladıktan sonra web sitenizle nasıl etkileşime girdiğini izlemek için hiçbir adım atmıyorsa, ajans muhtemelen dijital kampanyaları yürütme konusunda çok deneyimli değildir.

Kampanyalarınız hakkında bilgi edinmek ve web sitesi etkinliğine tam erişime sahip olmak için, web sitenizin koduna Google Etiket Yöneticisi gibi izleme pikselleri ve etiket yönetimi komut dosyaları eklenmelidir. 

 

5. Etkili Raporlama

Kaliteli raporlama, dijital ajansınızla şeffaflık ve işbirliğine dayanır. Kampanya raporları sağlandığında, kampanyanızın etkili bir şekilde optimize edilebilmesi için kullanıcı yolculuğunu, nelerin işe yarayıp nelerin çalışmadığını görebilmeniz gerekir. Ajansınızla işbirliği yapma ve potansiyel iyileştirmeleri tartışma fırsatı sağlamak için kampanya süresi boyunca sürekli raporlama toplantıları yapılmalıdır.

Potansiyel ajanslardan örnek bir müşteri raporu isteyin, böylece raporlama süreçlerinin nasıl göründüğü hakkında bir fikir edinebilirsiniz. Bu, sağlayabileceği içgörü türleri hakkında size bir fikir verecektir.

Ajans365'in dijital uzmanları, görüntülü reklamcılık, web sitesi geliştirme ve izleme, SEO, içerik pazarlama ve daha pek çok konuda uzmanlık sunar. Doğru seçim olabileceğimizi düşünüyorsanız bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin .

5 Aralık 2021 Pazar

Diğer Blog Yazıları

3.
Nisan
Reklam Ajansı

Bazı ajanslar, tam hizmet sunarken, diğerleri yalnızca belli bir hizmet türü sunarlar. Ajanslar, müşterileri ile doğrudan çalışabilir veya müşterileri

11
Nisan
Grafik Tasarım

Ajans 365, bir grafik tasarım ajansı olarak faaliyet gösteren bir şirkettir. Grafik tasarım alanında hizmetler sunarak markaların görsel kimliklerini

23
Mayıs
9.
Haziran
Kurumsal Kimlik Kılavuzu

İş dünyasında en çok yanlış anlaşılan terimlerden biri kurumsal kimliktir. Birçok kişi bu terimi logolarla birleştirir veya yanlışlıkla sadece bankacı