Güzel bir şekilde düzenlenmiş bir katalog tasarımı yaptırmak, müşterileri çekmenize ve satışları artırmanıza yardımcı olabilir. Kataloglar, insanların daha iyi alışveriş yapmasına yardımcı olabilecek ürünler hakkında önemli bilgiler içerir.
Bir ürün kataloğu şablonu tasarlamak, ilk kez kullanıyorsanız karmaşık görünebilir. Size zaman kazandırabilecek ve ürün kataloğu şablonunuzu kolay ve hızlı bir şekilde düzenlemenizi sağlayacak ipuçları ve püf noktaları vardır. Katalog tasarımı oluştururken göz önünde bulundurmanız gereken birkaç nokta şunlardır:
Kalıp Sayfaları Ayarlama: Bu sayfalar, ürün kataloğunuzu tasarlamak için şablon olarak kullanabileceğiniz yazdırılmayan sayfalardır. Bu şablonlardan birkaçını tasarlayabilir ve son yayınınızı karıştırıp eşleştirebilirsiniz.
Görsellerinizi Aynı Görünecek Şekilde Düzenleyin: Tutarlı bir görünüm oluşturmak için kataloğunuzdaki tüm görsellerin aynı düzenleme stiline sahip olduğundan emin olun.
Standart Sayfa Numaraları: Katalog tasarımı için fazladan sayfalar ekledikçe değişebilen otomatik sayfa numaraları ayarlamak için kalıp sayfaları kullanın.
Sayfa Sayısını Bölünebilir Hale Getirin: Yayınlar yalnızca son sayfa sayısı dörde bölünebiliyorsa yazdırılabilir. Bunun nedeni, bir formda dört sayfa olmasıdır.
Ürünleri Düzenlemek İçin Kılavuzları Kullanın: Sayfadaki ürün görsellerini düzenlemek ve eşit aralıklı olduklarından emin olmak için sütunları ve kılavuzları ızgara olarak kullanın.
Katalog tasarımı şablonu oluştururken göz önünde bulundurmanız gereken belirli sayfalar vardır. Bu sayfalar, içeriğinizi etkili bir şekilde düzenlemenize ve net bir fikir iletmenize yardımcı olabilir. Aşağıdaki sayfalar her ürün kataloğu şablonunda standarttır, çünkü ürünleri uyumlu bir şekilde görüntülemede başarılı oldukları kanıtlanmıştır. Bir göz atalım:
Kapak ve Arka Kapak: Herhangi bir yayın gibi, katalog tasarımı için içindeki içeriğe uyan bir kapak eklediğinizden emin olun.
İçindekiler: Birçok farklı ürünle çalışıyorsanız, içeriği bölümlere ayırmayı düşünün, böylece okuyucuların ürünleri bulması daha kolay olur.
Ürün sayfaları: Farklı ürün sayfalarını düzenleyin. Örneğin, kataloğun monoton ve tekrarlayıcı görünmemesi için farklı sayıda ürün gösteren sayfalar oluşturun.
İçerik sayfaları: Bir katalog tasarımı temel amaç olarak ürünleri sergilemeyi sağlasa bile, içerik sayfaları markanın ayrıntılarını vererek içeriğiniz için yararlı olurlar.
Bölücüler: Bu sayfalar bir katalogdaki farklı bölümleri ayırmak içindir. Bunlar aynı zamanda okuyucuların dikkatlerini sıfırlamaları için güzel ve temiz bir mola sağlar.
Kurumsal kimlik tasarımı konusundaki tutumlarınız sektörünüzde lider bir konuma yükselme gibi hayalleriniz varsa, gerçekleşmesi için de bir kurumsal k
Web tasarım ve yazılım, dijital dünyada, markanın etkili olup olmayacağını belirleyen baş unsurlardan birisidir.
Ajans 365 CS- Ankara Reklam Ajansı E-ticaret sektörü geçen yıl çarpıcı bir şekilde büyüdü! COVID-19 nedeniyle birçok ticari mağaza kapandı, bu arada t
Reklam ajanslarının büyüklükleri ile sunduğu hizmetler ve sunduğu hizmetlerin ilgili firmaya sağladığı fayda arasında doğru bir orantı vardır.