İş dünyasında en çok yanlış anlaşılan terimlerden biri kurumsal kimliktir. Birçok kişi bu terimi logolarla birleştirir veya yanlışlıkla sadece bankacılık, hukuk veya teknoloji gibi sektörler için geçerli olduğunu düşünür. Ancak, kurumsal kimlik (şirket kimliği veya şirket kimliği olarak da bilinir), büyüklüğü veya sektörü ne olursa olsun tüm markaların başarısı için esastır.
Kurumsal kimlik, işletmenizin kendisini dış dünyaya nasıl sunduğudur . İç kültür ve değerler şirket kimliğini şekillendirmenin ayrılmaz bir parçası olsa da, kurumsal kimlik tanımı bir şirketin görsel varlıkları ve marka tasarımı için geçerlidir.
Esasen, bir markayla etkileşime girdiğinizde gördüğünüz herhangi bir iletişim veya bilgi, o markanın kurumsal kimliğinin bir parçasıdır . Logo tasarımı kurumsal kimliğin altında yer alsa da terim bu görsel simgenin çok ötesine geçerek yazı tipi, illüstrasyon, renk, fotoğraf ve animasyon gibi öğeleri kapsar.
Sosyal medya gönderilerinden bilboard reklamlarına, personel üniformalarından kırtasiye malzemelerine, ürün ambalajlarından uygulama profillerine kadar her şeyde kurumsal kimlik örnekleri göreceksiniz.
Bir şirketin görsel unsurları doğru ve tutarlı bir şekilde uygulandığında , anında tanınabilir ve akılda kalıcı bir kurumsal marka kimliği oluşturmak için birlikte çalışırlar .
Tutarlı ve sahiplenilebilir marka tutarlılığı , şirketinizle bireysel etkileşimlerden oluşmasına rağmen, güçlü bir kurumsal kimlik tarafından sallanabilen veya en azından etkilenebilen, çok önemli marka imajınız üzerinde size daha fazla kontrol sağlar.
Bir kurumsal veya şirket kimliği ancak dahili ekibiniz markanızın konumu, misyonu, değerleri, mesajı ve kişiliği ile uyumlu hale geldiğinde oluşturulabilir . Bu güçlü temel ile, markanızı yansıtan bir görsel dil oluşturmak için tasarım ekibinizle veya kurumsal kimlik tasarım şirketinizle birlikte çalışabilirsiniz.
Bu görsel marka belirteçleri, yaratıcı oldukları kadar stratejik olmalıdır. Tasarım öğeleriniz, katı sabit marka bileşenleri yerine çevik olmalı ve işletmenizi değişen pazar ve tüketici ortamlarında alakalı tutmalıdır.
Markanızın kimliği, şirketinizin kişiliğidir. Tüketicinin zihninde öne çıkmasını sağlayan ve onu rekabetten ayıran şey budur.
Dijital ve basılı alanlarda tasarımlar yapmış en az 3 yıl ajans tecrübesi olan...
Reklam ajansları genel olarak markanız için tüketici bir hedef kitlesi belirler. Tüketicilerin hedef kitlesinde ki uygun ortamların kullanılma sıklığı
Reklam ajansları, markaların ve şirketlerin pazarlama iletişimine yardımcı olmak için hizmetler sunan profesyonel organizasyonlardır.